Tippek a CRM sikeres bevezetéséhez

Tippek a CRM sikeres bevezetéséhez

Az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszerek manapság már hazánkban sem ismeretlenek a kis- és középvállalkozások körében. Az ügyfelek igényeinek alapos ismerete és ezek gyors és szakszerű kielégítése (ha okosan vezetik be a rendszert) már rövid távon is növelni képes a bevételeinket. Az ügyfélközpontú stratégia ma már kötelező, a piacon mindenki megtalálhatja azt a technológiát, amire szüksége van. Igaz, mint minden új fejlesztésnek, ennek is vannak hátulütői.

közzétett 2017-11-14 10:15:29 (IT Business) tovább

Még több hír IT Business:
Intelligens biztonságtechnikai megoldások – GDPR-re hangolva
Új közösségi tér a startupoknak
Az üzleti modell a lényeg
Digitális Esély újratöltve
Közösségi médiával és ajánlási rendszerekkel pöröghet fel a munkáltatói márkaépítés
Akik informatikusbőrbe bújtak
Nagyok, akik nem féltek váltani
A legkeresettebb cikkek, posztok, emberek, cégek – április
Távolról megmondom, ki vagy!
Elment Dió...
"Együtt vagyunk erősek"
Nem féltik az adataikat a hazai döntéshozók
A tizenöt perc hírnéven túl
Szinte könyörög a technológiáért az egészségügy
Metamorfózis, avagy hogyan lesz a kiskacsából kiskocka?