Tippek a CRM sikeres bevezetéséhez

Tippek a CRM sikeres bevezetéséhez

Az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszerek manapság már hazánkban sem ismeretlenek a kis- és középvállalkozások körében. Az ügyfelek igényeinek alapos ismerete és ezek gyors és szakszerű kielégítése (ha okosan vezetik be a rendszert) már rövid távon is növelni képes a bevételeinket. Az ügyfélközpontú stratégia ma már kötelező, a piacon mindenki megtalálhatja azt a technológiát, amire szüksége van. Igaz, mint minden új fejlesztésnek, ennek is vannak hátulütői.

közzétett 2017-11-14 10:15:29 (IT Business) tovább

Még több hír IT Business:
A Z és az Y generáció kiválasztotta a legvonzóbb munkahelyeket
Mérés és eredmények: átfogó teszt a hazai mobilhálózatokról
Itt a digitális világ legbefolyásosabbjainak toplistája
December közepétől igénybe vehető az angyalbefektetői adókedvezmény
Digitális számlafeldolgozási szolgáltatások
Lépésről-lépésre
Ráncfelvarrás: okosabb üzleti alkalmazások jönnek
Gigabites sebességek jönnek a vezetékes és a mobiltechnológiában
Jó terméknek is kell a cégér!
Beruházás a jövőbe
Zöld banán a dolgok internete: érnie kell még
Megkaptuk a HR-vitamint!
Feleslegessé teszi-e az internet a könyveket?
Egyedül nem megy a digitalizáció
Új szerepkörben Sagyibó Viktor