Tippek a CRM sikeres bevezetéséhez

Tippek a CRM sikeres bevezetéséhez

Az ügyfélkapcsolat-menedzsment (CRM) rendszerek manapság már hazánkban sem ismeretlenek a kis- és középvállalkozások körében. Az ügyfelek igényeinek alapos ismerete és ezek gyors és szakszerű kielégítése (ha okosan vezetik be a rendszert) már rövid távon is növelni képes a bevételeinket. Az ügyfélközpontú stratégia ma már kötelező, a piacon mindenki megtalálhatja azt a technológiát, amire szüksége van. Igaz, mint minden új fejlesztésnek, ennek is vannak hátulütői.

közzétett 2017-11-14 10:15:29 (IT Business) tovább

Még több hír IT Business:
Jó terméknek kell igazán a cégér!
Jó év vár a technológiai startupokra
Változások a 4iG és leányvállalatainak menedzsmentjében
CES 2018: a jövő már csaknem elkezdődött
A kibervédelmi helyzet egyre fokozódik
Új ügyvezető igazgató az ITSH élén
Maximális minőségre és nem a minimumra törekedtek
Magyarország első blokklánc lovagja kerestetik
Már elérhető a HTMR
Amerikába házasodott a Balabit
Új év, új vezérigazgató
Az online ügyintézés is hajtja a személyi kölcsönöket
Ismét tőzsdén az Avaya
Startup központ lett Budapest
Ipar 4.0 kézzelfoghatóan